Wersja nieobowiązująca z dnia

Deklaracja dostępności cyfrowej dla strony podmiotowej BIP

Deklaracja dostępności cyfrowej dla strony podmiotowej BIP

Wstęp deklaracji

Centrum Polsko-Francuskiego Côtes d’Armor-Warmia i Mazury w Olsztynie 

zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony podmiotowej BIP zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony podmiotowej BIP https://bip.cpf.warmia.mazury.pl

Dane teleadresowe jednostki:

Centrum Polsko-Francuskiego Côtes d’Armor-Warmia i Mazury w Olsztynie 

Ul. Dąbrowszczaków 39

10-542 Olsztyn

Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2023-01-11

 

Na stronie internetowej można korzystać z następujących skrótów klawiaturowych:

TAB - przejście do następnej pozycji,

SHIFT + TAB - przejście do poprzedniej pozycji,

ENTER - przejście do podrzędnej pozycji lub wybór pozycji,

STRZAŁKA GÓRA/DÓŁ - nawigowanie po pozycjach w zakresie jednego poziomu,

SPACJA - wybór pozycji,

ESCAPE - powrót do nadrzędnej pozycji.

Ułatwienia na stronie podmiotowej BIP

Strona podmiotowa BIP Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie posiada następujące ułatwienia:

odpowiedni kontrast

możliwość powiększenia wielkości liter na stronie

moduł wyszukiwania

focus wokół elementów nawigacyjnych

wyróżniony kontrast odnośników

Data sporządzenia deklaracji

Deklarację sporządzono dnia 2023-01-11

 

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

 

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Pani Marta Szyszko, info@cpf.olsztyn.pl Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu (89) 527 63 73. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.

 

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich (link do strony podmiotowej Rzecznika Praw Obywatelskich).

 

Dostępność architektoniczna 

Siedziba Centrum Polsko-Francuskiego Côtes d’Armor-Warmia i Mazury w Olsztynie znajduje się na 1. piętrze budynku biurowego przy ul. Dąbrowszczaków 39. 

  • Wejście do budynku znajduje się na poziomie chodnika, brak schodów i innych utrudnień. W budynku znajduje się winda. Pomieszczenia Centrum znajdują się na jednym poziomie, bez barier architektonicznych.
  • Do instytucji można dotrzeć środkami komunikacji publicznej (tramwaj, autobus). Najbliższe przystanki: Centrum Teatr Jaracza, Kopernika/Mickiewicza.  
  • Przed budynkiem, wzdłuż ulicy, znajduje się parking miejski (strefa płatnego parkowania) z wyznaczonymi miejscami dla osób niepełnosprawnych w bezpośredniej bliskości budynku.
  • Do budynku i pomieszczeń Centrum można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. 
  • W budynku nie ma pętli indukcyjnych, audiodeskrypcji i komunikatów głosowych.
  • W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
  • Istnieje możliwość skorzystania z usług tłumacza języka migowego. Osoba uprawniona powinna zgłosić chęć skorzystania z usług tłumacza języka migowego, co najmniej na 7 dni roboczych wcześniej.
  • Toaleta nie jest dostosowana do osób niepełnosprawnych. 

Wersja nieobowiązująca

Strona może zawierać nieaktualną treść i załączniki. Możesz pozostać na tej stronie lub przejść na wersję z obowiązującą zawartością.